Retourneren
Hoe lang duurt het voordat mijn geld is teruggestort?
Jouw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) wordt binnen vijf werkdagen na ontvangst van je zending terugbetaald.
Hoe kan ik mijn order retourneren?
Winkelen vanuit je huis moet leuk zijn, dus wees niet bang om dingen door elkaar te halen! Als je niet tevreden bent over de door jouw bestelde artikelen, dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Contacteer ons via info@trenday.eu en we helpen je graag verder!
LET OP: Bestellingen dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden, dit wordt uiteraard ook gecontroleerd.
Voor een aantal producten is de 'hygiëne-uitzondering' op het herroepingsrecht. Dit geldt voor o.a Thermax en SleepyFones. Als het product is geopend, vervalt je herroepingsrecht. Dit wordt ook uiteraard gecontroleerd.
Levering
Ik mis een aantal producten met mijn bestelling! Hoe is dat mogelijk?
Omdat wij samen werken met verschillende partners is het mogelijk dat producten afzonderlijk van elkaar worden verzonden. Als er items in uw bestelling ontbreken, ontvang je deze meestal na 2-3 dagen.
Wat is jullie levertijd?
Wij hebben ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier naar jou toe te sturen. Zo kunnen wij enorm besparen op opslag- transport- en verpakkingskosten en kunnen wij jou de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.
Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier versturen hebben wij een gemiddelde levertijd van 10-15 werkdagen voor bestellingen in Nederland en 15-21 werkdagen voor bestellingen in België.
Bijzondere extra inklaringskosten en/of invoerrechten zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn voor rekening van de klant.
Er is een mogelijkheid dat je kan worden onderworpen aan bijzondere extra inklaringskosten en belastingen, die worden geheven zodra je bestelling het land van bestemming bereikt.
Deze extra kosten voor inklaring zijn voor rekening van de klant; trenday heeft geen inzicht in deze kosten en kan niet aangeven hoeveel dit zal bedragen.
Bij het bestellen van een product gaat de klant akkoord met betalen van eventuele rechten of vergoedingen vereist door de overheid of douane.
Vragen over je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.
Mijn bestelling is nog steeds niet afgeleverd en de verwachte levertijd is verstreken?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling vertraagd is in het leveringsproces. Als je binnen 3 dagen na de verwachte leverdatum niets heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Email: info@trenday.eu